به صدا در آمدن زنگ مشاركت با حضور استاندار در دبيرستان دخترانه رادمنش يزد



به گزارش روابط عمومي استانداري يزد به مناسبت هفته مشاركت و همزمان با هفته شوراي آموزش و پرورش زنگ مشاركت با حضور استاندار و جمعي از مسؤولان دستگاه هاي اجرايي در دبيرستان خيرساز رادمنش يزد به صدا در آمد.

در اين مراسم استاندار يزد با اشاره به فرا رسيدن ماه محرم بر حفظ شان و منزلت محرم تاكيد و خاطرنشان كرد: حركت انقلابي نهضت سيد الشهداء بر مبناي منطق و در مسير حركت پيامبر بود و ما نيز بايد دنباله رو حماسه آفريني هاي آن امام بزرگوار باشيم.


ابوالقاسم عاصي جمهوري اسلامي را در جهان يك كشور تأثيرگذار و تعيين كننده عنوان و اضافه نمود: جمهوري اسلامي ايران امروز نقش مشاركتي خود را در سطح جهان اجرا مي كند و به عنوان يك كشور فعال در جهان مطرح است.

وي جايگاه معلمان را در نظام اسلامي و تربيتي مقدس برشمرد و افزود: معلم مقدس است و كساني كه ارج و مقام پيدا كردند معلمانشان را چون پدر و مادر مقدس مي دانستند.

رئيس سازمان آموزش و پرورش استان هم در اين مراسم عمل كردن به نتايج تحقيقات به دست آمده پژوهشگران را در نظام تعليم و تربيت بسيار مهم اعلام كرد.

زابلي آشنايي دانش آموزان به يكي از زبانهاي خارجي را يك ضرورت دانست و گفت: دانش آموزان بايد سعي كنند علاوه بر يادگيري يك زبان خارجي زبان قرآن را نيز به عنوان زبان ديني خود ياد بگيرند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا